Don't Cry (Original) - Guns N' Roses

突然想到一首老歌(那些年我们爱过的摇滚组合们~~)

Don`t cry

Talk to me softly温柔地与我交谈.

there's something in ur eyes 你眼中有千言万语

don't hang ur head in sorrow不要低头悲伤.

and please don't cry 也请不要哭泣

i know how you feel inside我知道你心里的感受.

i've been there before我也曾经和你一样.

somethin's changin' inside you你心中已起了变化

and don't you know?难道你不知道?

don't you cry tonight今夜不要哭泣

i still love u baby宝贝我仍然爱你

don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

there's a heaven above you baby!宝贝,天堂就在你头上!

and don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

give me a whisper.在我耳边轻轻细语.

and give me a sigh.在我耳边轻轻叹息.

give me a kiss!给我个吻!

before u tell me goodbye!分手之前!

don't u take it so hard now!现在不要难过!

and please don't take it so bad!也不要觉得遗憾!

i'll still b thinkin' of u!我仍然会想起你!

and the times we had...baby.及我们共度的时光,宝贝!

and don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

there's a heaven above you baby!宝贝,天堂就在你头上!

and don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

and please remember!请记住!

that i never lied!我从来不撒谎!

and please remember!也请记住!

how i felt inside now,honey!我内心的感受,亲爱的!

u gotta make it ur own way!你必须用自己的方法解决!

but u'll be alright now sugar!但你会没事的,甜心!

u'll feel better tomorrow!你明天会好起来!

come the morning light now baby!天将破晓了,宝贝!

and don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

and don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

and don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

there's a heaven above u baby!宝贝,天堂就在你头上!

and don't u cry!不要哭泣!

don't u ever cry不要再哭泣

don't u cry tonight!今夜不要哭泣!

baby maybe someday.可能在某一天.

don't u cry!不要哭泣!

don't u ever cry!不要再哭泣!

don't u cry!不要哭泣!

tonight!于今夜!


评论
热度(3)